Õppemäng Puidust pusle matemaatika

11,87

Laost otsas

Kes saab matemaatika kõige kiiremini hakkama? Selle puidust matemaatikamänguga on eesmärk lahendada kümme matemaatikaülesannet vahemikus 10s kiire liitmise ja lahutamisega, kuni liivakell otsa saab. Selleks tuleb võrrandikaardid asetada õigete lahendusplaatide juurde. 110 erineva matemaatikaülesande ja enesekontrolli funktsiooniga on see ideaalne koolieelikutele ja algkooliealistele lastele. Lahuseplaatide kõrgendatud osa mahub kindla fikseerimise jaoks mängukaartide aukudesse. Seda mängu saavad mängida ka mitu inimest ning lõpus saavad mängijad võrrelda ja vaadata, kes lahendas kõige rohkem probleeme. Algajad õppijad saavad mängida ka ilma liivakellata, mis sobib ideaalselt koolieelikutele ja algkoolis käivatele lastele, kes alles alustavad liitmise ja lahutamisega. Lihtsaks enesekontrolliks on kaartide tagaküljed vastava lahendusega värvikoodiga. Kõik numbriplaadid ja mängukaardid hoitakse turvaliselt libiseva kaanega puidust karbis, et neid saaks liikvel olles kaasa võtta. See on pedagoogiliselt väärtuslik matemaatika koolitus, millel on lõbus ja tegevus!